Mama ooo...

Mama ooo
Didn´t mean to make you cry...

Ja så lät det igår på formen. Jag och Amelia hade lite allsång där. härligt med sång!
Igår kväll var jag än en gång på skoterkurs och jag är dödsnervös inför lördag då ska jag köra i 4 TIMMAR ?! Jag råder faktiskt alla att stanna inne den dagen .. Och sen på onsdag ska jag skriva prov eh jag kan bli det första ever som inte klarar det..

Nej men nu är det såhär att jag är sjuk har igentligen haft feber hela veckan men har gått på skoan ändå så idag behövde jag vila lite. Har fixat lite med färg i håret men det blev typ ingen skillnad så nu är jag lite smått sur..

Åh cambild, inte okej.. min kamera kanske kommer hem imorgon ( om jag hinner hämta den ?) och då kommer fin fina bilder på kaja! :)


Kommentarer
Postat av: amelia

oooooooooooh, i dont want to die

2012-02-16 @ 18:31:46
URL: http://ameliawass.blogg.se/
Postat av: Vem? - TÄVLING PÅ BLOGGEN!

Du har en grymt fin blogg! Tänkte bara säga att jag har en tävling på bloggen där man kan vinna en säck full med grejer! :)

2012-02-17 @ 14:40:50
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0