dance på tv.

Hej ocxh hå! Idag va vi på studiebesök på hyttan här i stan, jätte roligt att se hur det går till och vidare.
Måste bara säga att jag kollar på något som heter "paradiset" tror jag och då bestämde gubben att dom skulle tapeltsera om och då sa frun (alltså dom va 82) att hon inte ville och gjorde han det ändå med en svart tapet med massa mönster. Så skulle t6anten hjälpa hen och han ba skrek och svor åt henne och sen när han åkte till frisören då hade hennes värninna köpt vit färg och så målade hon över det igen. HAHA? ich sen när gubben kom hem så sa han " vafan har du gjort kvinna, du ville ju ha tapeltserat" och då sa hon "nej jag vill ha det vitt som innan" och då svara han " det kunde du inte klämt ut dig tidigare eller , nu är jag sur på dig". Och hade hon hängt upp en matta eller fana eller vad det heter på väggen och för att klaga lite mer sa gubben " fanan är sne å inge rätt här heller ."
Och nu åkte han och köpte nya igen och ska tapeltsera så börjar det igen . stackars tanten!

 haha åh herregud. Kanske inte låter så kulhade  men det va jävligt kul !
Så mycket hade jag att säga för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0