Får det lov att vara en cambild?



Det här inlöägget vill jag tillägna en brunhårig lång flicka i min klass som heter Olivia. Hon tycker nämligen att jag bloggar lite. Så jag tänkte berätta att Elvira frågade om inte vi skulle äta pizza någon dag i veckan och jag tyckte det va en yppelig ide för jag är sjuk och vill ha pizza... Igår var jag och färgade min utväxt somn för övrigt var helt otillåten, jag klippte topparna och la i en nyans så att det ska bli mer silvergrått. fick hem lite av nyansen som jag ska lägga i på fredag. Imorgon ljög fina Olivia ihop att våran utbytes student skulle komme men så vare ju självklart inte Oliva fortsätter att myta på såklart. Fast vi ska på glasblåseri imorgon och det ska bli riktigt spännande tycker jag. Men nu överväger jag att fråga Elvira om vi inte kan äta pizza idag, så måste rusa. Hej då!♥

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Haft en bra dag? :D

2012-01-10 @ 19:38:16
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0