you made my eyes burn.

hallu allihopa! Har haft en mycket trevlig helg faktiskt måste jag säga. Gick på den extremt berömda marknaden i bräcke med mamma ett tag och väntade på elin. sen strosade jag och elin också runt där lite. efter det gick vi och åt lunch/middag på egons, det var super gott och mysigt! 
 
 
 Efter det träffade jag massa fina vänner från bräcke som man inte sett på ett tag. På kvällen va det crusing här i byn vilket va trevligt. Träffade massa fina människor där också. Det är så roligt att prata med sina gamla klasskompisar och se var dom går och vart dom håller hus nu minsann.
 
 
 
 Idag följde jag med min efterlängtade vän frida till marknaden och kikade på småstjärnorna och gick i spöregnet på lite loppisar. Hittade ett underbart skärp och en fin sak att stoppa mina ELLE tidningar i! 
 
Så efter det kalla regnet drack vi varm oboy och kollade på the vow!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathaliiiiiiiiiiiiiie

Åh den filmen är så bra!

2012-07-17 @ 13:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0