för min älskade vän!

10 saker jag tycker om:
när det regnar.
mitt skrivbord.
marilyn monroe, hon är snygg.
50-talet, jag är född i fel tid.
mina 50tals klänningar som används för lite.
min mor o fars gamla kläder o second hand.
skriva dikter
fotografera
rita känslor
Frida, ja jag gillar henne.
9 saker jag tycker mindre om:
spindlar
att människor gör en besviken.
dockor dom skrämmer mig verkligen.
människor
när människor nervärdera andra för att känna sig bra själv.
ångest.
att jag inte är 18 o få tatuera in min mormor i ryggen.
att min kamera snart gå i pension.
att vara ensam.
8 bloggar jag läser:
Frida
Emma
Olof
Linnea
Jessica
Maja
Hilda
Nathalie
7 saker jag vill göra i framtiden:
Ha mitt eget klädmärke.
Åka till London med Frida, sitta på cafe o va lycklig.
besöka paris.
sälja min konst (om man kan kalla det konst).
ha ett fint hus vid vattnet långt bort från verkligeheten, helt vitt.
bli boxare o tatuerare.
bo i berlin.
6 böcker jag tycker om:
jag
läser
inte
böcker
tyvärr
jag somnar bara, inte mitt fel faktiskt.
5 saker jag är rädd för:
att inte räcka till.
spöken
att tappa kontakten med mina vänner.
att tappa hörseln.
mörker
4 ord som beskriver mig:
borta i tankarna.
drömmande.
rädd.
ensamvarg.
3 saker jag ser fram emot:
Sommarens äventyr.
att få springa barfota.
att få springa i regnet.
2 snygga killar:
johnny depp
channing tatum
.
1 bra låt:
dio- holy diver

Kommentarer
Postat av: Frida

åååååh vad kul!

jag älskar dina favoritböcker

2012-05-21 @ 14:43:18
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0